Для коректного визначення обсягів споживання гарячої води та тепла у вашій оселі, необхідно щомісяця, з 25 по 30 число включно, передавати показання приладів обліку в один із таких способів:
1) За номером телефону на автовідповідач (0462) 922-973.
2) На адресу електронної пошти kp.teplosb@ukr.net, вказавши:
- ПІБ;
- адресу;
- дату;
- поточні показники;
- місце встановлення лічильника.
Для власників бойлерів, та абонентів, які з інших причин не користуються гарячою водою, щомісячна передача показань лічильників є обов’язковою.
КП «ТКЕ» ЧМР дякує всім споживачам, які відповідально споживають енергоресурси та вчасно розраховуються за отримані послуги. Бережіть себе та своїх близьких, а ми подбаємо про Ваш затишок!
Будь ласка, зробіть можливим передачу показань лічильників по Вайберу.
Вітаємо! “Особистий кабінет” та Вайбер-бот для передачі показань приладів обліку знаходиться в розробці.
Доброго дня!
Скільки часу Вам потрібно, щоб розробити “Особистий кабінет”???
Пройшло більше року, як Ви оголосили, що є така ОТКЕ, яка буде посередником та експлуатантом КП “Чернігівська ТЕЦ”, а “Особистого кабінету” по цей час не спромоглися розробити та запустити в дію!
Вітаємо! Шановний пане Олександре, з 19 березня 2024 року споживачі КП «Теплокомуненерго» мають змогу зареєструватись в особистому кабінеті та скористатись можливістю зручної та ефективної взаємодії з нашим підприємством. Перейдіть на сайті підприємства в розділ «Особистий кабінет» та натисніть кнопку «Зареєструватися». Детальна інструкція реєстрації розміщена на нашій сторінці в Facebook.
Як скорегувати останні показники лічильників гарячої води (для ТехНови) з поточними показниками?
Мені нарахували суму до сплати при нулевих показниках лічильників
Вітаємо! Зверніться до служби «Теплозбут» КП “ТКЕ” ЧМР (пн-чт з 08:00 до 17:00, пт з 08:00 до 16:00) за номерами телефонів:(0462) 677-094, (0462) 677-128.
Як зареєструватися в особистому кабінеті, якщо в квартирі немає лічильників (тільки будинковий тепла)? В інструкції необхідно вказати останній платіж, але ні одна сума не проходить. Дайте будь-ласка пораду або № телефону. Дякую.
Вітаємо, пані Світлано! Для вирішення Вашого питання зверніться за номером телефона (0462)641-116 або безпосередньо в службу “Теплозбут” за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 51.
Почему я негогу заплатить через телефон?Ввожу ЄДРПОУ,а пишет нет такого щета
Вітаємо, пане Сергію! Для вирішення Вашого питання телефонуйте за номером (0 800) 407-707 (безкоштовно).
Доброго дня . Не можу передати показники через вайбер . написано що номер лічильника невірний. як можна вирішити цю проблему , Також на сайті нажимаю ПЕРЕДАТИ ПОКАЗНИКИ нічого не грузиться. я не в Україні.
Вітаємо, пані Вікторіє!
Для вирішення Вашого питання просимо вказати точну адресу. Ви можете надіслати її нам в особисті повідомлення на офіційній сторінці КП “Теплокомуненерго” у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/kptke.
Будемо раді допомогти!