Межі відповідальності за тепло в будинках

В Чернігові вже понад місяць триває опалювальний період. Тепло та гаряча вода до будинків, які знаходяться в зоні обслуговування Чернігівської ТЕЦ, подається відповідно до температурного графіку подачі теплоносія.

З пониженням температури повітря особливо сильно хочеться насолоджуватися теплом та затишком вдома. Згідно санітарних норм, температура повітря у квартирі в опалювальний період має бути у межах 18-20º С.

Чому температура повітря в квартирі може відхилятись від норми?

Найпоширеніші причини:

  • Засміченість квартирних мереж або застарілі батареї, вікна, не утеплені стіни
  • Засміченість внутрішньобудинкових мереж
  • Самовільне регулювання подачі теплоносія всередині будинку

Хто за що відповідає?

Межа відповідальності між споживачем і організацією, що постачає теплову енергію, за стан та обслуговування теплових мереж і систем теплопостачання визначається Типовим індивідуальним договором про надання послуги з постачання теплової енергії (Постанова КМУ №830 та №1182), який розміщений на нашому сайті за посиланням: https://tke.cn.ua/?page_id=152

Відповідно до цього Договору, теплопостачальна організація подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, тобто до зовнішньої поверхні стіни будівлі.

У випадку виникнення питань з циркуляцією тепла у внутрішньобудинковій системі (наприклад: зниження температури в окремій квартирі або кімнаті) відповідальність лежить саме на управляючій компанії: ЖЕК/ОСББ/ЖБК, що передбачено Законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

Виняток є тимчасове призупинення постачання тепла та/або гарячої води у зв’язку з аварійною ситуацією на теплових мережах.

Що робити?

У разі виявлення пошкоджень зовнішніх теплових мереж теплопостачання необхідно звертатись до: аварійно-диспетчерської служби КП «ТКЕ» ЧМР за номером телефона (0462) 678-220 або в міський колл-центр за номером телефона 0 800 50 93 50.

У разі відхилення від норми температури повітря у помешканні необхідно звертатись до виконавця послуг з утримання будинків – ОСББ/ЖБК/ЖЕК або в міський колл-центр за номером телефона 0 800 50 93 50.

У випадку технічної несправності опалювальних приладів ситуацію може виправити власник квартири – споживач.

І пам’ятайте, що ваш комфорт – наш пріоритет! Щодня ми докладаємо максимум зусиль для якісного надання послуг вам – нашим споживачам!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *