В Чернігові вже понад місяць триває опалювальний період. Тепло та гаряча вода до будинків, які знаходяться в зоні обслуговування Чернігівської ТЕЦ, подається відповідно до температурного графіку подачі теплоносія.
З пониженням температури повітря особливо сильно хочеться насолоджуватися теплом та затишком вдома. Згідно санітарних норм, температура повітря у квартирі в опалювальний період має бути у межах 18-20º С.
Чому температура повітря в квартирі може відхилятись від норми?
Найпоширеніші причини:
- Засміченість квартирних мереж або застарілі батареї, вікна, не утеплені стіни
- Засміченість внутрішньобудинкових мереж
- Самовільне регулювання подачі теплоносія всередині будинку
Хто за що відповідає?
Межа відповідальності між споживачем і організацією, що постачає теплову енергію, за стан та обслуговування теплових мереж і систем теплопостачання визначається Типовим індивідуальним договором про надання послуги з постачання теплової енергії (Постанова КМУ №830 та №1182), який розміщений на нашому сайті за посиланням: https://tke.cn.ua/?page_id=152
Відповідно до цього Договору, теплопостачальна організація подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, тобто до зовнішньої поверхні стіни будівлі.
У випадку виникнення питань з циркуляцією тепла у внутрішньобудинковій системі (наприклад: зниження температури в окремій квартирі або кімнаті) відповідальність лежить саме на управляючій компанії: ЖЕК/ОСББ/ЖБК, що передбачено Законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Виняток є тимчасове призупинення постачання тепла та/або гарячої води у зв’язку з аварійною ситуацією на теплових мережах.
Що робити?
У разі виявлення пошкоджень зовнішніх теплових мереж теплопостачання необхідно звертатись до: аварійно-диспетчерської служби КП «ТКЕ» ЧМР за номером телефона (0462) 678-220 або в міський колл-центр за номером телефона 0 800 50 93 50.
У разі відхилення від норми температури повітря у помешканні необхідно звертатись до виконавця послуг з утримання будинків – ОСББ/ЖБК/ЖЕК або в міський колл-центр за номером телефона 0 800 50 93 50.
У випадку технічної несправності опалювальних приладів ситуацію може виправити власник квартири – споживач.
І пам’ятайте, що ваш комфорт – наш пріоритет! Щодня ми докладаємо максимум зусиль для якісного надання послуг вам – нашим споживачам!