Споживачі КП “Теплокомуненерго” заборгували за тепло та гарячу воду 42,8 млн грн

Сьогодні енергетики КП «Теплокомуненерго» працюють у надскладних умовах, аби забезпечити чернігівців послугами. Після пошкоджень на об’єкті критичної інфраструктури фахівці підприємства опрацьовують декілька сценаріїв запуску альтернативних джерел теплової енергії, щоб місто не залишилося без тепла восени та взимку.

Для ефективної роботи підприємству критично необхідна фінансова дисципліна споживачів. Станом на 1 вересня 2025 року заборгованість споживачів КП “Теплокомуненерго” за надані послуги склала 42,8 млн грн.

Ці кошти вкрай важливі для:

  • Закупівлі палива для генераторів та блочно-модульних котелень у разі тривалих перебоїв з електропостачанням.
  • Невідкладного ремонту пошкоджених тепломереж та обладнання.
  • Формування резерву матеріалів для швидкого реагування на аварійні ситуації взимку.
  • Придбання газу для сталого теплопостачання.

Для тих, хто має заборгованість, підприємство пропонує зручний і законний механізм – укладення Договору реструктуризації. Це дозволяє поступово погасити борг, уникнути штрафів і судових витрат, не створюючи надмірного навантаження на сімейний бюджет.

Важливо! Домогосподарства, які мають борги понад три місяці та суму більше 680 грн, втрачають право на субсидію. Однак, якщо сплата боргу підтверджена або підписаний договір про реструктуризацію, субсидія може бути збережена.

Для укладання договору необхідно подати:

  • Паспорт та ІПН;
  • Документ, що підтверджує право власності на житло;
  • Довідку про кількість зареєстрованих осіб.

Фахівці підприємства допоможуть обрати зручний графік розрахунків — від 3 до 12 місяців. Для підписання договору достатньо внести перший платіж — певний відсоток від суми боргу, який буде визначений на особистій консультації з фахівцем.

Оформити договір або отримати консультацію можна:

  • у службі «Теплозбут» КП «Теплокомуненерго», вул. Івана Мазепи, 51;
  • у контакт-центрі АТ «Облтеплокомуненерго», вул. Реміснича, 55Б;
  • за номером 0-800-407-707 (дзвінки безкоштовні);
  • або електронною поштою kp.teplosb@ukr.net — для тих споживачів, які тимчасово перебувають за кордоном і мають питання щодо погашення заборгованості чи оформлення реструктуризації.

Працюємо для Вас, віримо у спільну силу та наближаємо Перемогу разом!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *