Потурбуйтеся про повірку своїх лічильників вже зараз, щоб уникнути зайвих витрат і проблем з нарахуваннями

КП “Теплокомуненерго” інформує: у разі прострочення повірки лічильника тариф за гарячу воду та тепло нараховуватиметься за методикою, яка застосовується для квартир без індивідуальних лічильників.

Переконайтеся, що ваші квартирні лічильники опалення та гарячої води пройшли повірку до початку опалювального сезону. Це потрібно, щоб підтвердити коректну роботу приладів, як того вимагає закон, і платити лише за фактично спожиті обсяги.

Власники лічильників гарячої води та теплової енергії зобов’язані проводити їх повірку кожні 4 роки за свій рахунок.

Станом на 1 вересня 2025 року 374 квартирні лічильники гарячої води та 41 лічильник опалення потребують повірки. Якщо ваш лічильник не пройшов повірку вчасно, його показання не враховуються, а нарахування за гарячу воду та тепло здійснюється за загальними нормами.

Щоб уникнути додаткових витрат, нагадаємо, що дату наступної повірки можна дізнатись:

  • у рахунку на оплату послуг. Якщо термін повірки вже сплив або спливає, ви отримаєте додаткове повідомлення у рахунку;
  • в особистому кабінеті КП “Теплокомуненерго” у розділі “Картка абонента”: https://tke.teplo.cn.ua/wb4tecls/login/auth;
  • для нових лічильників — відрахувати 4 роки від дати виробництва, вказаної у техпаспорті (а не від дати встановлення);
  • відрахувати 4 роки від дати, вказаної у свідоцтві про попередню повірку;
  • звернутись до працівників служби “Теплозбут” КП “Теплокомуненерго” (м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 51) або до контакт-центру АТ “ОТКЕ” (м. Чернігів, вул. Реміснича, 55-б);
  • отримати консультацію за номером телефону: 0-800-407-707.

Попереду опалювальний сезон. Потурбуйтеся про повірку своїх лічильників вже зараз, щоб уникнути зайвих витрат і проблем з нарахуваннями! Пам’ятайте: повірка — це ваша економія та точність у розрахунках!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *