Що робити, якщо не передали показання лічильника гарячої води вчасно?

Іноді споживачі не встигають передати показання квартирного лічильника гарячої води у встановлений термін. Інформуємо про порядок дій у таких випадках.

Як здійснюється нарахування при відсутності показань?

Відповідно до чинного законодавства, якщо показання лічильника гарячої води не були передані своєчасно, КП «Теплокомуненерго» здійснює нарахування за гаряче водопостачання за середнім обсягом споживання за останній рік.

Коригування нарахувань після подачі показань

Після отримання актуальних показань від споживача, коригування нарахованих сум проводиться автоматично. Це забезпечує відповідність нарахувань фактичному обсягу споживання.

Необхідність перерахунку при відсутності показань понад три місяці

У разі, якщо показання лічильника не передавались понад три місяці, для проведення перерахунку необхідно звернутися до КП «Теплокомуненерго». Це можна зробити одним із зручних для вас способів:

  • За телефоном: 0-800-407-707
  • На електронну пошту: kp.teplosb@ukr.net
  • Особисто за адресами:

вул. Івана Мазепи, 51
(служба «Теплозбут» КП «Теплокомуненерго»)

вул. Реміснича, 55-б
(контакт-центр АТ «Облтеплокомуненерго»)

Нагадування: Терміни передачі показань лічильників

Звертаємо вашу увагу, що для забезпечення коректних нарахувань показання лічильників слід передавати щомісяця з 25-го по 30-те число.

Своєчасна подача показань — запорука точних нарахувань. Дякуємо за вашу відповідальність!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *