Коли проводити повірку лічильника гарячої води?

Повірку лічильників зазвичай проводять кожні 4 роки. Якщо у вашого квартирного лічильника гарячої води закінчується термін повірки, її необхідно зробити. Повірка безпосередньо впливає на нарахування, адже засвідчує працездатність приладу та коректність обліку гарячого водопостачання.

Як дізнатись про дату наступної повірки лічильника?

  • Для нових лічильників – відрахувати 4 роки від дати виробництва лічильника, вказаної у техпаспорті приладу (а не від дати встановлення!).
  • Відрахувати 4 роки від дати, яка вказана у відповідному свідоцтві, що вам видали після попередньої повірки.
  • В рахунку, який КП «Теплокомуненерго» щомісячно направляє кожному споживачу. Якщо міжповірочний інтервал ваших приладів обліку вже сплив або скоро спливає, то в квитанції Ви отримуєте оповіщення про необхідність повірки лічильника.
  • В особистому кабінеті КП “Теплокомуненерго”: https://tke.teplo.cn.ua/wb4tecls/login/auth.
  • Звернутись до працівників служби “Теплозбут” КП “Теплокомуненерго” за адресою м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 51 або до контакт-центру АТ “ОТКЕ” за адресою м. Чернігів, вул. Реміснича, 55-б.
  • Отримати консультацію за номерами телефону: 0 800 407 707 (безкоштовно з усіх номерів).

Дякуємо всім споживачам, які відповідально ставляться до вимог чинного законодавства і завчасно піклуються про коректність нарахувань!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *