Нові Е-рахунки за тепло і гарячу воду КП «ТКЕ» ЧМР

Шановні споживачі!

Сьогодні в онлайн-сервісі «Приват24» з’явились нові рахунки за тепло і гарячу воду КП «ТКЕ» ЧМР.

Звертаємо вашу увагу, що для оплати послуг необхідно використовувати  нові особові рахунки та банківські реквізити.

З 21 серпня 2023 року ТЕЦ знаходиться у повному господарському віданні КП «ТКЕ» ЧМР. Після передачі теплоелектроцентралі, підприємству необхідно було сформувати базу даних споживачів для персоналізованого сервісу, в результаті чого відбулась зміна нумерації особових рахунків споживачів по оплаті за тепло та гарячу воду.

Постановою КМУ від 29.04.2022 року № 502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв’язку із веденням в Україні воєнного стану» передбачено, що протягом дії воєнного стану в Україні, але не раніше завершення поточного опалювального періоду, рекомендувати органам, уповноваженим встановлювати тарифи, не підвищувати тарифи на теплову енергію (її виробництво, транспортував та постачання), у тому числі тарифи на теплову енергію, вироблену з використанням альтеративних джерел енергії, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для населення та застосувати їх до споживача (населення) на рівні тарифів, що застосовувалися станом на 24 лютого 2022 року.

Станом на 24 лютого 2022 року розмір тарифів, що застосовувався з постачання теплової енергії – 1598,94 грн/Гкал з ПДВ, з постачання гарячої води – 88,11 грн/куб.м з ПДВ. Відповідно до цього нормативно-правового акту, службою «Теплозбут» проведено нарахування за послуги, які надані у жовтні 2023 року.

Крім того, інформуємо вас, що орієнтовний розрахунковий економічно обґрунтований тариф для населення складає 2916,41 грн/Гкал з ПДВ.’

Сьогодні ми, як ніколи, потребуємо підтримки наших споживачів, щоб пройти цей осінньо-зимовий період. Подбайте про тепло і затишок у вашій оселі – підтримайте тепловиків – сплатіть за спожиті послуги!

13 коментарів до “Нові Е-рахунки за тепло і гарячу воду КП «ТКЕ» ЧМР”

  1. Наталія

    Потрібен особистий кабінет для передачі показників і отримання рахунків на оплату – паперові не завжди доходять до споживача.

    1. Вітаємо! Особистий кабінет знаходиться в розробці. Сьогодні передача даних квартирних лічильників КП «ТКЕ» ЧМР здійснюється на автовідповідач за номером телефона (0462) 922-973.

      1. Наталія

        Сьогодні цілий день дзвоню. на цей номер і чую відповідь –
        Інтертелеком, абонент поза зоною обслуговування
        0462 922 973

    2. Вітаємо! Для покращення якості послуг, персонал КП «ТКЕ» ЧМР працює над альтернативними каналами зв’язку (бот-аккаунт у Viber та «Особистий кабінет»), які найближчим часом будуть доступні споживачам.

  2. Сергій

    Підкажіть будь ласка, по моїм о/р з гарячого водопостачання та опалення ТЕЦ з минулого опалювального сезону залишилася переплата.
    Що треба зробити чи куди звернутися для включення переплати до нових платіжок.
    Дякую за відповідь.

    1. Вітаємо!
      КП «ТКЕ» ЧМР не є правонаступником ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА», однак є надавачем послуг з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води споживачам міста Чернігова, яким раніше надавала послуги ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».
      Враховуючи важливість порушеного питання, адміністрація підприємства звернулась з офіційним листом до попереднього орендаря для надання інформації: як саме буде здійснюватися повернення попередньої оплати споживачам, із зазначенням форми, переліку документів та визначення адреси звернення.
      У відповідь на наш лист, ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» повідомила, що товариством будуть повернуті споживачам грошові кошти згідно чинного законодавства, на підставі заяв про повернення коштів та підтверджуючих документів.
      Таким чином, питання повернення переплати за тепло та гарячу воду, що сплачувалась на рахунки попереднього орендаря має вирішуватись ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».

  3. Сергій

    Підкажіть будь ласка, по моїм о/р з гарячого водопостачання та опалення ТЕЦ з минулого опалювального сезону залишилася переплата.
    Що треба зробити чи куди звернутися для включення переплати до нових платіжок.
    Дякую

    1. Вітаємо! Для консультації з даного питання зверніться в службу “Теплозбут” за номерами телефонів: (0462) 677-094, (0462) 677-128 або безпосередньо за адресою: вулиця І. Мазепи, 51.

  4. Наталія

    О/р 19772
    Останній проплачений рахунок ТОВ ТЕХНОВА зафіксовано 21, 57 куб.м гарячої води.
    Незрозуміло чому в першому рахунку від КП Теплокомуненерго за жовтень початкові показники 21,0 куб.м.
    Дякую за відповідь

    1. Вітаємо! Для консультації з даного питання зверніться в службу “Теплозбут” за номерами телефонів: (0462) 677-094, (0462) 677-128 або безпосередньо за адресою: вулиця І. Мазепи, 51.

  5. Наталія

    Звертаюсь до вас тому що я вже там була. Внятної відповіді не отримала. Оператор сказала, що вона не формує рахунки,а хто вносить ці цифри вона не сказала.

  6. Сергій

    Звернувся до оператора з питання переведення залишка коштів від ТОВ ТЕХНОВА до “Теплозбут”. Мені відповіли, що треба звертатась до ТОВ ТЕХНОВА, офіс якої знаходиться в м.Киів, а на телефонні дзвінки не відповідають. Абонентів з цією проблемою багато і всі вони будуть звертатись до в службу “Теплозбут” з (мабуть неодноразово). Мабуть доцільно вирішувати це питання централізовано. Адже це кошти мешканців Чернігва, які повинні надійти на рахунки “Теплозбут”.

    1. Вітаємо!
      КП «ТКЕ» ЧМР не є правонаступником ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА», однак є надавачем послуг з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води споживачам міста Чернігова, яким раніше надавала послуги ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».
      Враховуючи важливість порушеного питання, адміністрація підприємства звернулась з офіційним листом до попереднього орендаря для надання інформації: як саме буде здійснюватися повернення попередньої оплати споживачам, із зазначенням форми, переліку документів та визначення адреси звернення.
      У відповідь на наш лист, ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» повідомила, що товариством будуть повернуті споживачам грошові кошти згідно чинного законодавства, на підставі заяв про повернення коштів та підтверджуючих документів.
      Таким чином, питання повернення переплати за тепло та гарячу воду, що сплачувалась на рахунки попереднього орендаря має вирішуватись ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *