КП «ТКЕ» ЧМР підключило до тепла 100% житлових будинків.
Наша аварійно-диспетчерська служба продовжує оперативно приймати та опрацьовувати заявки щодо усунення недоліків в роботі систем постачання тепла та гарячої води. Дякуємо нашим абонентам за активну громадянську позицію при виявленні аварійних витоків.
Від початку опалювального сезону фахівці КП «ТКЕ» ЧМР провели 4 розкопки, усунули 3 аварійних пошкодження на теплових мережах, 1 пошкодження на трубопроводі гарячого водопостачання та замінили близько 27 м теплових мереж.
Найрозповсюдженішим запитом споживачів, будинки яких вже підключено до теплоносія, є потрапляння повітря в систему опалення.
Шуми у внутрішньобудинковій системі або нерівномірне нагрівання опалювальних приладів може бути пов’язано з накопиченням повітря. Повітря може накопичуватись в результаті проведення ремонтних робіт у внутрішньобудинковій системі в міжопалювальний період. Це призводить до порушення циркуляції теплоносія. Випуск повітря з системи опалення, особливо перед початком опалювального періоду, забезпечує їх ефективну роботу.
Наголошуємо, що стале проходження осінньо-зимового періоду залежить не лише від підготовки теплопостачального підприємства, а й від якісної підготовки внутрішньобудинкових систем, яка є зоною відповідальності управляючих компаній (житлово-експлуатаційних об’єднань та ОСББ).
УВАГА! Якщо ви помітили витоки гарячої води на вулицях міста, пориви трубопроводів тощо, просимо негайно повідомляти:
Аварійно-диспетчерську службу КП «ТКЕ» ЧМР за телефоном: (0462) 678-220.
Міський колл-центр за телефоном: 0 800 50 93 50.
Звернення із загальних питань: kp.tke@ukr.net
Щоденно працюємо для вас та докладаємо максимум зусиль для ефективного та якісного обслуговування!