Що робити, якщо помилились при оплаті за послуги з постачання тепла або гарячої води?

Якщо при здійсненні оплати за послуги з постачання тепла або гарячої води в призначенні платежу було вказано неправильний особовий рахунок (тобто грошові кошти за послуги були сплачені не за своє домогосподарство), необхідно звернутись в службу “Теплозбут” КП “Теплокомуненерго” по вул. Івана Мазепи, 51 та оформити заяву на зарахування грошових коштів на потрібний особовий рахунок. Для цього обов’язково потрібно мати оригінал квитанції про сплату, паспорт та ідентифікаційний код.

Якщо здійснено помилкову оплату грошових коштів на розрахунковий рахунок КП “Теплокомуненерго” замість іншого підприємства, необхідно звернутись в службу “Теплозбут” КП “Теплокомуненерго” по вул. Івана Мазепи, 51 та оформити заяву на повернення платежу. Для цього небхідно мати реквізити рахунку банківської карти для поверення грошових коштів, оригінал квитанції про сплату, паспорт та ідентифікаційний код.

Якщо помилкова оплата здійснювалась у поштовому відділенні або в касах банківських установ, то для повернення грошових коштів необхідно звертатись за місцем проведення оплати за послуги.

Звертаємо вашу увагу, що при користуванні терміналом необхідно уважно та послідовно вводити дані, адже помилка при наборі найменування підприємства-отримувача платежу та його розрахункового рахунку або номеру особового рахунку, адреси, прізвища платника можуть призвести до зарахування грошових коштів на рахунок іншого абонента.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *