Перевірте та оновіть інформацію про власника та зареєстрованих в квартирі осіб.
Актуальні дані про власника особового рахунку важливі для отримання будь-якої допомоги від держави. Під час оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, органи соціального захисту звіряють інформацію про власників житла і зареєстрованих в ньому осіб з надавачами послуг. Застаріла інформація може негативно вплинути на отримання субсидії.
Відповідно до пп.11 п.2 ст.7 закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач зобов’язаний повідомляти виконавця послуг про істотні зміни правового статусу житла. Йдеться про його приналежність тій чи іншій особі, про зменшення в ньому кількості зареєстрованих чи проживаючих людей тощо.
Для оновлення даних про власника особового рахунку необхідно надати один з наступних документів:
- копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
- копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Довідку з ЦНАП чи ЖЕК про склад родини.
Прийом документів здійснюється в службі “Теплозбут” КП “Теплокомуненерго” за адресою: вул. Івана Мазепи, 51 (пн-чт з 08:00 до 17:00; пт з 08:00 до 16:00; сб, нд – вихідні).
Якщо немає можливості відвідати абонентський відділ, Ви можете надіслати документи на електронну адресу: kp.teplosb@ukr.net.
Пам’ятайте про важливість коректних даних та не зволікайте з їх оновленням!