Розгляд звернень регулюється положеннями Закону України «Про звернення громадян».
Звернення – це викладена в письмовій або усній формі пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга.
У зверненні має бути зазначено:
- прізвище, ім’я, по батькові і місце проживання громадянина;
- адресу електронної пошти для надсилання відповіді або відомості про інші засоби зв’язку (при поданні електронного звернення);
- викладено суть порушеного питання;
- підпис заявника із зазначенням дати.
Оформлене без дотримання зазначених вимог звернення повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
Звернення розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. У разі необхідності строк розгляду може бути продовжено, але загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
До КП «ТКЕ» ЧМР звернення подаються:
- на поштову адресу: за місцем находження підприємства;
- на адресу електронної пошти: kp.tke@ukr.net