Як передати показання лічильників?

Надавати показання лічильників тепла та гарячої води необхідно для коректного нарахування плати за спожиті послуги.

Передача даних квартирних лічильників КП «ТКЕ» ЧМР здійснюється на автовідповідач за номером телефона (0462) 922-973.

Звертаємо вашу вагу, що надавати показання лічильників необхідно щомісяця, незалежно від частоти користування послугами. У разі виникнення запитань або необхідності отримання додаткової інформації, звертайтеся за номерами телефонів: (0462) 677-094, (0462) 677-128.

7 думки про “Як передати показання лічильників?”

  1. Наталія

    Цікаво, який коментар ви очікуєте? Погана ТехНова відпускала нам тепло за тарифом 1406,93 грн, за жовтень ми отримали рахунки з тарифом
    1598,94 (.на 13,64 % більше ), а далі , ще веселіше, ви пропонуєте підняти тарифи ще на 84,5 %
    Слів немає , то може мешканцям Чернігові провести обгрунтовані розрахунки вартості прожиткового мінімуму ( не того , що рахує Мінекономіки).
    У мене все.

  2. Ірина

    Неможливо додзвонитися ні на автовідповідач, ні на інші номери телефонів. Як у такому разі передати показники? Раніше (з ТЕЦ) таких проблем не було.

    1. Вітаємо!Дані лічильників тепла та гарячої води необхідно передавати з 25 по 30 число включно в один із таких способів:
      1. На адресу електронної пошти kp.teplosb@ukr.net, вказавши:
      ▪️ ПІБ;
      ▪️ адресу;
      ▪️ дату;
      ▪️ поточні показники;
      ▪️ місце встановлення лічильника.
      2. На автовідповідач за номером телефону: (0462) 922-973.

  3. Мммми

    Чому немає рахунку за тепло і гарячу воду? І що робити з переплатою що залишилась в ТехНові?

    1. Вітаємо!

      Звертаємо Вашу увагу, що КП «ТКЕ» ЧМР не є правонаступником ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА», однак є надавачем послуг з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води споживачам міста Чернігова, яким раніше надавала послуги ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».

      Враховуючи важливість порушеного питання, адміністрація підприємства звернулась з офіційним листом до попереднього орендаря для надання інформації: як саме буде здійснюватися повернення попередньої оплати споживачам, із зазначенням форми, переліку документів та визначення адреси звернення.

      У відповідь на наш лист, ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» повідомила, що товариством будуть повернуті споживачам грошові кошти згідно чинного законодавства, на підставі заяв про повернення коштів та підтверджуючих документів.

      Таким чином, питання повернення переплати за тепло та гарячу воду, що сплачувалась на рахунки попереднього орендаря має вирішуватись ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА».

  4. Артем

    Введіть в роботу чатботи вайбер, для передачі показників. І напишіть терміни, з якого, і по яке треба передавати показники, бо ніде не зазначено коли саме передавати!!!

    1. Вітаємо! Ми працюємо над альтернативними каналами зв’язку (бот-аккаунт у Viber та «Особистий кабінет») для зручності наших споживачів. Найближчим часом вони будуть доступні, про що ми обов’язково повідомимо! Прийом показань лічильників триває з 25 по 30 число включно. Ця інформація вказана в Договорі, який розміщений на нашому сайті та на сторінці КП “ТКЕ” ЧМР у Facebook.Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.